Brev:
Farbinding ...
4. november 2011
Alder:
9 mdr.
Farbinding ...
Hej Helen,
Er der noget der hedder det?
Vores søn på 9 mdr. er meget glad for sin far og heldigvis for det. Han omfavner ham og kysser ham. Når han ser ham bliver han ellevild. Det er rigtig godt. Har stået på i et par mdr. nu.
Jeg oplever at han hellere vil over til sin far end til mig.
Vi er begge to kærlige forældre.
Mit spørgsmål er om der er nogle der binder sig til sin far istedet for sin mor eller om det er en fase?
Kærlig hilsen Mor