Brev:
Sut og ble - 3 år, 4 mdr.
3. november 2011
Alder:
3 år, 4 mdr.
Sut og ble - 3 år, 4 mdr.
Hej Helen
Ja det er længe siden jeg sidst har skrevet og Anabell er nu 3 1/2 år gammel. Hun er blevet storesøster d. 13.9.11.
Anabell smed bleen i sommers, lige før hun blev tre, men hendes natble er stadig gennemblødt, nogle nætter tisser hun igennem. Hun får kun vand eller mælk til aftensmad, så hun ikke drikker for meget, og vi har hende på wc inden vi putter hende. Er det normalt at hun stadig bruger ble om natten, og er der noget vi kan gøre anderledes?
Anabell bruger stadig sut, men nu er det ved at være tid til at smide dem på hylden, men hun er meget meget glad for dem, vi har skåret det ned til at bruge dem når hun sover og har slået sig, men det har været og er stadig en kamp ofte. Hvordan får vi dem bedst fra hende, skal hun forberedes eller er det bedre bare at stoppe fra en dag til en anden?
Med venlig hilsen
Charlotte