Brev:
Bidning for sjov?
25. oktober 2011
Alder:
13 mdr.
Bidning for sjov?
Hej Helen.
Tusind tak for dit svar på mit tidligere spørgsmål angående at min søn ikke vil spise med mig mere. En lille tilføjelse hertil er at han hver dag ikke vil spise, men det er ikke kun med mig, men alle steder. Men jeg ved at han får rigelig med mad, så jeg er ikke længere nervøs.
Mit nye spørgsmål omhandler at min søn Marius i nogle måneder har kastet sig i skødet på mig og så griner han, men han bider somme tider også i tøjet og dermed igennem til huden.
Det gør naturligvist ondt og jeg fjerne ham straks og siger av, og han kigger på mig sådan lidt uforstående.
Men han bliver ved, men det er kun når han er glad, så jeg forstår det ikke helt?
Problemet er bare at det har taget til og det er altid når vi har det sjovt - og det ødelægger vores leg sammen.
Hvad skal jeg gøre? og hvorfor gør han det?
Han har altid bidt i sin pusleklud og har den altid i munden mellem tænderne, så han kan bruge hænderne til at støtte sig, så han kan balancere, når han går.
Venligst Michelle