Brev:
Næsepilleri
17. oktober 2011
Alder:
14 mdr.
Næsepilleri
Hej Helen,
Jeg skriver til dig fordi min soen paa 14 mdr den sidste uges tid er begyndt at pille naese.
Han var for nylig igennem en slem omgang falsk strube-hoste, var meget snottet i en uges tid, og toerrede sig derfor meget om naesen med haanden. Jeg vil derfor tro, at han har 'opdaget' sin naese i den forbindelse, og jeg havde haabet at han nu, hvor han igen er rask, ville miste interessen for at pille i naese.
Jeg har derfor forsoegt at ignorere pilleriet, men det er faktisk taget til. Han har en tendens til at pille naar han ikke har andet at lave f.eks. naar han bliver baaret, naar han skal sidde stille og spise, eller naar han sidder i auto-stol. Jeg vil ikke goere for meget staahej ud af pilleriet, men synes nu det er irriterende, og jeg vil hoere om du har nogen raad, saa jeg undgaar det gaar hen og bliver en vane?
Takker mange gange for dine raad!!
Hilsner, L