Brev:
Hvorfor - hvorfor - hvorfor?
13. oktober 2011
Alder:
2 år, 3 mdr.
Hvorfor - hvorfor - hvorfor?
Hej Helen!
Nu er vores søn nået til en af de virkelig sjove perioder! "hvorfor-perioden"! Og så tænkte jeg: hvad er det der sker inde i hovedet?
Faderen mener at det er fordi han ikke rigtig har forstået svaret på det første "hvorfor"... Jeg ved ikke rigtig... Jeg synes snare at det virker som en søgen efter hvad der er en forklaring på og hvad man ikke skal/behøver at tænke over...
Hvad mener eksperterne? Hvorfor så mange "hvorfor'er"?
Jeg glæder mig meget til dit svar!! :-D
Med venlig hilsen
Nillemor