Brev:
Ombygning
8. oktober 2011
Alder:
2 år, 5 mdr.
Ombygning
Hej Helen
Vi skal i gang med en større ombygning af vores hus: Nye lofter og gulve, nyt køkken og bad, fjernelse af et par vægge, ny værelsesfordeling (børne- og soveværrelse kommer op på 1. sal i stedet for stueetagen som nu), nye vinduer og hoveddør og flytning af trappen til 1. sal. Vi er så heldige, at vi kan låne en møbleret lejlighed af en af vores venner, så vi skal ikke bo i kaos. Vi vil prioritere at få plads til hendes ting frem for vores, i den lejlighed, vi låner.
Vi er i tvivl om, hvor meget Karla (2 år 5 mdr) skal se af ombygningen. Vi kommer til at køre forbi vores hus til og fra vuggestue, og vi skal også selv ordne nogle ting og selvfølgelig følge med i processen. Skal vi tage Karla med en gang i mellem, så hun kan se, hvad der sker, og hvorfor vi ikke kan være i huset, eller vil de være for voldsomt for hende at se sit hjem helt ødelagt? Når vi nærmer os afslutningen, og vi kan begynde at male, vil vi tage hende med, så vi kan snakke om hendes nye værelse, men er det det tidligste?
- Line