Brev:
Falder maven
6. oktober 2011
Alder:
3 år, 1 mdr.
Falder maven
Kære Helen
Vores datter er lige fyldt 3 år for en måned siden - alt går godt og hun er i rivende udvikling, og vi nyder alle de oplevelser vi har med hende hver dag.
Hun vejer 16,4 kg og bruger str. 104 i tøj så hun er vel også omkring 1 meter i højden (hun har altid været høj).
Udfra vægtskurven ligger hun fint som hun skal og følger sin egen kurve, men forleden da hun var i bad synes jeg pludselig at hendes mave var blevet så stor og udspilet - som en lille rund bold :-)
En af mine veninder siger at det er helt normalt at deres mave "falder" og bliver "flad" når de bliver lidt større - er det rigtigt ? i så fald, hvad er så forklaringen ?
Vi spiser sundt og varieret. Hun er masser af appetit for tiden og elsker lige så meget en gulerod som en kiks, så det er fint.
Glæder mig til at høre fra dig.
L´s Mor