Brev:
Motorik og rytmik
15. september 2011
Alder:
6 mdr.
Motorik og rytmik
Hej Helen.
Skriver igen til dig for at høre din mening om følgende:
Jeg har en stor dreng på godt og vel et halvt år der trives og er glad. Han er ikke bange for fremmede men har hvad jeg vurderer som værende en sund skepsis, når han møder nogen første gang. Han er meget nysgerrig og opmærksom. Jeg er en af den slags mødre der faktisk trives rigtigt godt herhjemme, kan lide rutinerne og tiden falder mig ikke lang. Jeg kan også lide at komme ud og vi trille både små og længere ture m vogn og handler småting næsten dagligt m fx bæresele (vi bor i City).
Nu synes jeg at jeg kan mærke at min søn har glæde af at komme lidt ud og har haft ham med i svømmehallen, hvilket gik super fint og han elskede det. Jeg tænker derfor at jeg vil fortsætte dette ca en gang om ugen når det ellers passer. Jeg synes ikke at vores program skal være for pakket.
Mit spørgsmål går på, hvor meget udadvendt aktivitet børn i den alder har brug for? Jeg overvejer også at finde et rytmik/motorik hold, men ved ikke om det bliver for meget og i princippet er unødvendigt? Det sjal lige siges at han jo i forvejen bliver tumlet m herhjemme, vi synger og danser dagligt. Og det er måske også vigtigt at sige at det ikke skal være for MIN skyld, jeg har ikke noget specielt behov for at møde flere mødre end dem jeg allerede kender...
Med venlig hilsen