Brev:
Ting med i børnehaven
31. august 2011
Alder:
2 år, 9 mdr.
Ting med i børnehaven
Hej Helen : )
Emilie tager nogle dage en ting med i børnehaven, det kan være hendes dukke, bamse, alle hendes hårspænder, en lille bitte figur, solbriller... En dag skulle alle hårspænderne med og jeg spurgte så da vi kom op i børnehaven, om ikke jeg skulle tage dem med hjem igen, så de ikke blev væk, men Emilie sagde "nej" og pædagogen sagde, at så kunne hun lægge dem hen i hendes skuffe og det gjorde Emilie så og hun huskede som det første, da hun blev hentet, at tage dem med hjem igen.
Emilie er i halvdags børnehave.
Er det fordi hun gerne vil vise noget af sig selv, en form for kontakt/tryghed?
Venlig hilsen
Gitte