Brev:
Farsyg - 15 mdr.
16. august 2011
Alder:
15 mdr.
Farsyg - 15 mdr.
Kære Helen,
Min datter er 15 måneder og siden jeg stoppede med at amme hende, da hun var 10 måneder har hun været enormt farsyg. Hun foretrækker sin far i alle henseender og det kan godt virke lidt sårende.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det hører hendes alder til eller om jeg gør noget forkert. Han er generelt mere pylret end jeg er men vi giver hende begge masser af kontakt og nærhed. Er det bare en fase eller er der noget jeg skal ændre?
Kærlig hilsen
Lea