Brev:
Forståelse for at blive storebror
16. august 2011
Alder:
2 år
Forståelse for at blive storebror
Hej Helen!
Der er nu 10 dage til, jeg har termin. Så vi glæder os selvfølgelig helt vildt!! Vi har rigtig gået og hygget os med at finde babytøj, seng, kravlegård osv frem. Nikolaj på godt to år hjælper interesseret med. Han er meget glad for babyer, - de har en magnetisk tiltrækningskraft på ham, - så må vi se, hvor længe det varer, når den lille kommer....:-)
Selvfølgelig snakker jeg med ham om, at vi skal have en baby, den skal sove i sengen osv... Hans storebrødre er jævnligt henne ved min mave for at sige hej til babyen, og mærke om den sparker, - så det er Nikolaj selvfølgelig også med til. Han snakker også selv om babyen, hvis han f.eks. finder nogle af babytingene.
Hvor meget forstår han egentlig af det hele, med den alder han har nu?
Med venlig hilsen
Nikolajs mor