Brev:
Alene i badekar
5. august 2011
Alder:
2 år, 4 mdr.
Alene i badekar
Hej Helen
Min dreng på snart 2 ½ år kan tage meget laaaange badekars-bade.
Inden vi flyttede var det muligt at sidde på en stol i stuen og kigge ind på badeværelset, hvor min søn sad og pjaskede. Det gav mig muligheden for ikke at skulle side på et 2.2. m2 stort badeværelse og nedstirre ham mens han legede, men nu er vi flyttet og selvom badeværelset absolut ligger tæt på stuen er der ikke frit udsyn til hans lille babybadekar.
Jeg bryder mig derfor ikke om at forlade ham, mens han er i bad og går derfor selv i bad samtidig. Jeg når dog at blive helt færdig før han er klar til at skulle op igen og jeg vil derfor høre dig - hvor gammel skal et barn være for at kunne sidde i et lille babybadekar på et badeværelse alene?
Døren vil naturligvis være åben og vi vil gå til og fra badeværelset og holde øje, men i korte perioder vil han være alene.... kan man det nu? eller skal jeg have fat i en god bog :-)
Hilsen