Brev:
Vægt - 21 mdr.
4. august 2011
Alder:
21 mdr.
Vægt - 21 mdr.
Kære Helen.
Jeg har brug for lige at vide hvor i kurven mine børn ligger.
Min søn er en meget stor dreng trods han først bliver 5 år i november. Han er 123 cm høj og vejer 26,3 kg. De sidste par måneder har hans krop ændret sig en hel del. Han har altid haft problemer med at spise nok og vi har haft held ved at indføre "godnatbakken", hvorpå jeg kunne lægge forskellige ting til ham, han så spiste.
Den består nu af en ostemad, et æble og et glas vand.
Han har fået noget mave, hvilket er helt nyt for os at se, da han altid har været en meget slank dreng. Han spiser ikke anderledes, og er ret aktiv i løbet af dagen. Er han helt inde i kurven eller skal vi ændre noget?
Min datter er 21 måneder og er 96 cm og vejer 13,6 kg. Hun er meget slank og hendes madindtag har ændret sig betydeligt. Hun plejede at spise næsten mere end os, men da hun startede i vuggestue spiste hun stort set ingen frokost i vuggestuen, men spiser så godt når hun vågner. Hun spiser rigtig fint gennem hele dagen, dog ikke i de store mængder og hun tabte sig også 700 g på et tidspunkt, hvor hun også var syg on/off gennem 6 uger. Nu har hun så taget 500 g på igen.
Begge børn trives, sover fantastisk og er aktive og glade.
Kærlig hilsen
mor