Brev:
Kan ikke lide gynger
4. august 2011
Alder:
10 mdr.
Kan ikke lide gynger
Hej,
Jeg håber du måske kan hjælpe. Vores datter på lige knap 11 måneder kan ikke lide gynger. Hun bliver helt panisk, hvis hun kommer i en, eller hvis hun sidder ved mig på en gynge der står næsten stille - så bliver hun også rigtig bange.
Den simple løsning, er jo bare at holde hende fra dem, men vi er lidt i tvivl, om om det er at gøre hende en bjørne tjeneste, for det er jo en god stimulation af sanserne.
Vi tumler meget med hende i det daglige, og der er der ingen problemer med svingture, kolbøtter og at hænge med hovedet ned af.
Har du et bud på hvad det kan være?
Med venlig hilsen