Brev:
Slår sin storesøster
25. juli 2011
Alder:
12 mdr.
Slår sin storesøster
Hej Helen!
William er lige fyldt 1 år og på alle måder en dreng i trivsel.
Han er meget glad for sin storesøster på 3.8 år og hun med ham. Men så snart han kommer tæt på hende slår han hende. Vi siger nej og tar ham væk og vi prøver at opfordre ham til at ae istedet for. Men jo mere vi prøver, jo mere slår han. Vi opfordre storesøster til at sige nej og blive vred, evt ta hans hænder og holde dem.
Vi ikke lyst til bare at ignorere det, da det jo går ud over søster, men jo mere vi blander os, jo værre bliver det. Han slår også os og i dagplejen, men kun en gang imellem.
Med venlig hilsen
Lisa