Brev:
Hektisk datter
28. juni 2011
Alder:
12 mdr.
Hektisk datter
Kære Helen.
Min datter Sallie er nu knap 1 år gammel og er startet i dagpleje for ca. 1,5 måned siden.
Mit spørgsmål kommer her..... Når vi henter hende i dagplejen har hun den seneste tid virket hektisk. Dvs. hun er godt nok tilpas, er ikke ked af det, men det virker som om hun er FULD af krudt - hun kravler huset rundt, "snakker" højt og meget, kaster sig rundt i sengen, hvis vi leger med hende, rejser sig op ved ting og sætter sig ned igen i en køre etc.
Har du hørt om det før? Er det mon dagens oplevelser der rumsterer i hendes lille krop? Hun er utrolig nem at putte om aftenen og falder hurtigt i søvn.
Det er egentlig ikke fordi jeg er bekymret, blot forundret over hvad der mon foregår i min lille pige :-)
Louise