Brev:
Vil ikke tage en sutteflaske!
28. juni 2011
Alder:
6 mdr.
Vil ikke tage en sutteflaske!
Hej Helen,
Min søn er nu snart 7 måneder, og er indtil nu kun blevet ammet ved siden af skemaden. Men nu kunne jeg godt tænke mig, at han ville tage en flaske eventuelt ved sengetid eller sent aften. Det ville være dejligt, at far kunne tage over engang imellem.
Men når vi forsøger at give ham flasken bliver han rigtig sur og ked af det. Det er det samme billede, ligegyldigt tidspunkt på døgnet, eller om det er mor eller far der giver flasken. Han falder først til ro, når han kommer til brystet igen.
Jeg har været i en specialforretning og købt en flaske som skulle passe ham bedst.
Har du nogle gode råd til hvordan vi kan lære ham at tage en flaske???
Med venlig hilsen
Den ammende mor