Brev:
Dagpleje - 6 mdr.
24. juni 2011
Alder:
6 mdr.
Dagpleje - 6 mdr.
Hej Helen.
Tak for dine gode svar :-)
Min datter er skrevet op til dagpleje, og skal starte 15 august dvs når hun er ca 8 1/2 måned gammel. Jeg har studiestart 1 september så har sat 14 dage af til at lave en blid indkøring.
Men min kæreste som er i voksenlærer har muigvis mulighed for at tage orlov i 3-4 uger og vil nu hører dig om det vil være en god ide at hun får den måned ekstra hjemme sammem med far? eller om det vil være bedst at hun starter yngre og at jeg laver indkøringen? Vil det bare forvirrer hende mere at hun skal skifte fra mig til til far og så til dagplejemor?
I den forbindelse vil jeg gerne hører om en udtrapningsplan for amning.
Har svært ved at forestille mig hende undværer brystet. Især lige for tiden hvor hun er meget pylret. Tigerspring? Er det så kun mor der dur? eller kan jeg godt lade far trøste med god samvittighed?
Med venlig hilsen
Ann