Brev:
Far på barsel - 9 mdr.
17. juni 2011
Alder:
9 mdr.
Far på barsel - 9 mdr.
Hej Helen
Min datter er nu 9 måneder og jeg er lige startet på arbejde efter barsel. Faderen har overtaget barslen og har barsel et par måneder endnu.
Jeg har rigtig ondt i maven over at forlade min datter. Ikke fordi jeg tvivler på at min mand klarer det fantastisk, men fordi jeg er bekymret for om min datter tager psykisk "skade" af at skulle undvære sin moder.
Ved du om min frygt er ubegrundet eller om jeg har grund til bekymring?
Med venlig hilsen M