Brev:
Platfod hos 3-årig
17. juni 2011
Alder:
3 år, 6 mdr.
Platfod hos 3-årig
Kære Helen
Jeg har en søn på 3½ år, som går helt fladt på foden og knæ vender lidt indad. Hvor længe er det normalt at børn er pladtfodet?
Han klager ofte over smerter i knæene og vågner tit om natten og klager over smerterne.
Vi prioriterer at købe gode sko f.eks. Ecco.
Hilsen