Brev:
Gåstol - 9 mdr.
12. juni 2011
Alder:
9 mdr.
Gåstol - 9 mdr.
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. gåstol, om du vil anbefale det til min 9 mdr datter. Hun vil gerne stå op og er meget aktiv. Har hørt at gåvogne ikke er så godt for ryggen, men mange har dem kan jeg se.
Hvad vil du anbefale? Synes generelt det kan være svært med legetøj nu, og hvad der er godt for dem at lege med motorisk osv.
På forhånd mange tak.
Med venlig hilsen
mor