Brev:
Gråd ved aflevering i dagpleje
30. maj 2011
Alder:
2 år, 2 mdr.
Gråd ved aflevering i dagpleje
Hej igen Helen,
Har endnu et spørgsmål, som jeg håber du kan hjælpe mig med. Som tidligere fortalt er min lille dreng en meget glad dreng - fyldt med energi og ballade :) og er ganske sikker på han er hel vild med hans dagplejemor, da hun får masser af kys og kram, når vi siger farvel ved afhentningen.
Der er intet når vi taler om han skal derover og heller ikke på vejen dertil. Han vil gerne at vi bliver der med ham. Og når vi går græder han så ubeskrivelig meget og kalder efter os! Dette har nu stået på meget længe (flere mdr) men ved også det oftes kun vare 5 min hvorefter han hygger sig resten af dagen. Men er der noget vi kan gøre anderledes for at han kan være glad når vi går derfra istedet for ulykkelig..?!
Venligst M