Brev:
Smiler ikke så meget mere
24. maj 2011
Alder:
4 mdr.
Smiler ikke så meget mere
Hej.
Da min datter var ca 2 mdr begyndte hun at smile bevidst, men man skulle virkelig kæmpe for at få smilene frem. Da hun så blev 3 mdr begyndte smilene virkelig at komme både til os og andre, og hun pludrede hele tiden. Syntes det var så fantastisk. Vi har endda en gang hørt hun har grinet med lyd... fantastisk.
Nu er hun 4 mdr, og nu smiler hun sjældent, og det gælder også mor og far. Forsøger både med at snakke sødt og opmuntrende til hende, lave fis osv. hvis jeg derimod finder hendes ynglingslegetøj, kan jeg se glæden lyse ud af hende.
Hvad kan det skyldes - er hun ved at synes at mor er kedelig???
Hun er ellers en tilpas pige. Græder sjældent, og er en livlig pige.
Hun pludrer heller ikke så meget i øjeblikket - kan hun have glemt det.
Åhh synes jo det er så skønt med de smil - savner dem. Synes bare de fleste børn smiler bare man taler lidt til dem.
Hilsen herfra