Brev:
Rejse sig
22. maj 2011
Alder:
8 mdr.
Rejse sig
Hej Helen.
Min søn er 8 ½ måned gammel og er de sidste uger begyndt at rejse sig op ved alt. Hvilket bevirker, at vi forældre ikke har mange rolige stunder, da han i sagens natur ikke er særligt stabil endnu, og vi derfor det meste af tiden er nødt til at sidde lige bag ham for at afbøde diverse fald :o)
Hvordan håndterer man bedst denne proces? Vi har selvfølgeligt sikret huset forsvarligt på bedste vis, men selv når han nogle gange falder ned bare på gulvet, slår han hovedet med stor gråd til følge. Han skal starte i vuggestue, når han er 10 måneder gammel, og der vil der jo ikke være en pædagog, som har tid til at sidde op og ned af ham hele tiden…
Bedste hilsner,
M.