Brev:
Super sensitiv?
11. maj 2011
Alder:
9 mdr.
Super sensitiv?
Hej Helen.
Så er jeg her igen.
Har læst en artikel om super sensitive børn i bladet Vores Børn og når jeg læser kendetegnene, så kan jeg svare ja til dem allesammen.
Min dreng på 9 mdr. :
- vil gerne have mad lige når han vågner.
- spiser så hurtigt at han får luft i maven og derfor ikke altid får spist op.
- har svært ved at falde i søvn om både om aftenen og om dagen.
Er jeg helt forkert på den eller hvad?
Hvad skal jeg være opmærksom på, hvis han er super sensitiv?
Venlig hilsen
Rikke