Brev:
At flytte med en 3 årige
9. maj 2011
Alder:
2 år, 11 mdr.
At flytte med en 3 årige
Hej Helen.
Vi står og skal flytte i rækkehus d. 1. - 15. juli, hvor vi langsomt vil få pakket og flyttet vores ting.
Heldigvis ligger huset på samme vej, som vi bor i lejlighed på nu og det er ikke mere end 100 m væk.
Vi har ikke fortalt ham de endnu, men jeg kunne godt bruge lidt redskaber til hvornår, hvordan og hvorledes.
Vi har snakket om at gøre det positivt, ved at fortælle at nu får vi have, og så skal han have sin egen sandkasse og vi stadig kan gå ovre på den "gamle" legeplads hvis han vil.
Han bliver 3 år d. 21. juni.
Men hvordan forberede jeg ham bedst muligt og hvordan kan han reagere når vi er flyttet og hvordan takler jeg dette??
Venlig hilsen
Maibrit