Brev:
Bevægelser med hovedet
28. april 2011
Alder:
7 mdr.
Bevægelser med hovedet
Hej Helen :)
Min søn på 7 mdr. ligger ofte meget uroligt inden han vågner om morgenen - han ligger og kører hovedet og kroppen rundt fra side til side og klynker/smågræder også ind i mellem inden han vågner. Når han så er helt vågen, så er han glad og smiler. Er dette meget normalt?
Et andet spørgsmål er, at han nogle gange kniber øjene i og "misser" med dem mens han rykker med hovedet - lidt som om at der er noget som generer ham inde i hovedet - det lyder lidt mærkeligt, men jeg kan godt være bange for at han fx har hovedpine? Ellers er han meget af tiden rigtig glad og smiler og pludrer højt, han sover også som han plejer, spiser osv.
Med venlig hilsen mor