Brev:
Bider
16. april 2011
Alder:
7 mdr.
Bider
Hej Helen.
Min søn har det med nogle gange at bide… Fx kan han finde på at bide mig i skulderen, på hånden, hagen eller kinden. Det virker egentligt mest af alt som et udslag af nysgerrighed og begejstring, på samme måde som han kan finde på at hive en i håret, klemme ens næse, prikke en i ansigtet osv.
Men tænker, om det bare er en fase, eller om vi bør forsøge allerede nu at bremse bideriet, så det ikke er noget, han fortsætter med, når han bliver lidt ældre (og i så fald hvordan)?
Med venlig hilsen
M.