Brev:
Sidde selv og krudt i rumpetten - 7 mdr.
16. april 2011
Alder:
7 mdr.
Sidde selv og krudt i rumpetten - 7 mdr.
Hej Helen.
Min søn er nu 7 ½ måned og er en nysgerrig og aktiv gut med rigtig meget krudt i rumpetten…
Han har i nogle måneder nu kunne vende sig fra ryg til mave (hvilket han så nu gør hele tiden og alle vegne – i voksien, på puslebordet, når han ammes, i sengen osv. osv. :o)), og er i de sidste uger for alvor begyndt at krybe rundt i huset også.
Han er imidlertid endnu ikke i stand til at sidde selv. Jeg kender flere andre babyer på hans alder, som kan på nuværende tidspunkt… Det virker som om, at han ikke kan, fordi han bruger så meget af sin tid på maven. Men tænker, om der er noget, som vi kan eller bør gøre, for at træne ham i at sidde selv – eller om det er noget, som bare kommer med tiden?
De venligste hilsener,
T’s mor.