Brev:
Lille bange pige, bange for nullermænd
15. april 2011
Alder:
23 mdr.
Lille bange pige, bange for nullermænd
Hej
Vi har en pige på godt 2 år. Hun er pludselig blevet bange for nullermænd - hvilket er en udfordring da vi har to katte. Hendes frygt er kun for de nullermænd vi har i vores gang - dette skaber problemer da gangen forbinder resten af lejeligheden. Før løb hun runde med sin klapvogn og trak sine træklegetøj rundt. Det gør hun ikke mere, da hun skal igennem gangen.
Vi prøver at sætte os sammen med hende og lege med nullermændende i gangen og prøver at forklare hende at de ikke gør noget. Men det hjælper ikke rigtigt.
VI kan ikke få hende til at gå alene gennem gangen som hun gjorde tidligere. Og selv når vi følger hende kan hun blive bange.
Dette er lige opstået og vi ved ikke hvorfor.
Nogle gode råd?
Med venlig hilsen, Michael