Brev:
Renlighed og slut med sut
14. april 2011
Alder:
2 år, 11 mdr.
Renlighed og slut med sut
Kære Helen
Jeg skriver til dig angående vores næsten 3 årige datter Alberte.
Hun stortrives efter vores mening og er nu også begyndt i børnehave og det går rigtig godt.
Vi ved og synes at tiden nærmer sig, hvor vi skal til at tænke på, at hun skal af med bleen, men vi er usikre på hvordan vi skal gøre.
Jeg har søgt lidt på nettet for at finde gode råd, men synes det er meget forskelligt det der står. Derfor skriver jeg til dig, i håb om at du kan fortælle lidt om hvad vi skal tænke på og hvordan vi rent praktisk skal gøre.
Alberte laver indimellem stort på toilettet, og hun tisser også indimellem, men det interesserer hende ikke særlig meget, og hvergang vi har forsøgt at undværre bleen, ender det med hun bliver ked af det fordi hun bliver så våd.
Ligeledes er jeg også usikker på hvornår det er smart at stoppe med sut. Alberte er meget glad for den, men vi forsøger at begrænse det så meget så muligt i løbet af dagen. Hvilke overvejelser mener du at vi skal gøre os med hensyn til dette?
Tusind tak for en god brevkasse. Det er utrolig beroligende altid at kunne skrive til dig, når man bliver usikker på noget.
Venlig hilsen
Karina