Brev:
Aktivering - 11 mdr.
12. april 2011
Alder:
11 mdr.
Aktivering - 11 mdr.
Hej Helen
Det er et godt stykke tid siden, jeg faktisk har logget på - det må jo betyde, det går godt;-)
Min datter er nu blevet 11 måneder, og hun rejser sig op ved mange ting, kravler hurtigere end jeg næsten kan løbe og er interesseret i ALT - især det man ikke må lege med:-D
Det jeg vil høre dig om er; Jeg synes, jeg har svært ved at aktivere hende en hel dag - har evig dårlig samvittighed over, vi ikke laver mere.
Nu er det sådan, at hun først skal starte i pasning d. 1.august, hvor en ny vuggestue åbner i byen, og vi har besluttet at vente på den åbner.
Hvordan aktivere jeg hende bedst i de måneder, der kommer. Hvordan støtter jeg bedst hendes udvikling.
Hun er en stor, stærk pige på over 80 cm og 13 kilo, meget aktiv, nysgerrig på verden, til tider lidt voldsom over for de andre (noget mindre) børn i min mødregruppe.
Jeg har besluttet at tage i legestue én gang om ugen, men det er jo kun 1 ud af 7 dage.
Så har du gode råd til hvordan jeg aktiverer en 11-15 måneder gammel pige med krudt i numsen.
På forhånd tusind tak for svar!
Med venlig hilsen
Elisas mor