Brev:
Vil pludselig ikke vende sig mere
5. april 2011
Alder:
7 mdr.
Vil pludselig ikke vende sig mere
Hej Helen,
Tak for nyttigt svar omkring mad :-)
Nu har jeg et nyt spørgsmål.
Min søn på nu 7 1/2 måned har gennem nogle uger - ikke kravlet - men møvet sig frem på maven. Han har længe kunnet vende sig fra mave til ryg og omvendt.
Når jeg lagde ham på ryggen på hans legetæppe var han vups omme på maven og møvede sig rundt i hele lejligheden og legede og hyggede. Det gør han pludseligt ikke mere...... jeg kan ikke lokke eller lege ham til det - han bliver stiv og bange hvis jeg prøver at vende ham fra ryg til mave, når han ligger på gulvet. Han ligger roligt på ryggen og leger med det han kan nå og kigger længselfuldt på det legetøj han ikke kan nå..... han prøver på ingen måde at vende sig. Når jeg lægger ham ned på maven møver han rundt som tidligere.
Hvad kan der være galt? Har du råd til hvad jeg kan gøre? Kan han være kommet til skade? (umiddelbart ikke). Hvorfor prøver han ikke engang?
Håber du kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Trine