Brev:
Forklæde
31. marts 2011
Alder:
2 år, 3 mdr.
Forklæde
Hej Helen : )
Emilie har et "spiseforklæde", den der fungerer som en lille "jakke", når hun skal spise.
Om morgenen giver vi hende den ikke på, men til frokost og aftensmad skulle hun helst have den på, for lige at skåne tøjet lidt for alt for mange pletter.
Nogle gange fungerer det uden problemer, at give Emilie den på, men andre gange protesterer hun højlydt? Hvad kan vi gøre bedre, så det ikke bliver en "kamp", at få den på? Er hun ved at være for stor til den?
Men i bund og grund er det jo fordi hun selv vil bestemme...
Venlig hilsen
Gitte