Brev:
Frisør
21. marts 2011
Alder:
2 år, 1 mdr.
Frisør
Hej Helen
Så er der brug for din ekspertise igen!
Vores dejlige selvstændige lille dreng er nu blevet 2 år og da han var blevet ret langhåret besluttede vi at tage ham til frisør, som vi med held havde gjort 2 gange før. Men denne gang havde herren altså lært at sige nej - med HELE kroppen. Så vi måtte gå igen. Og sådan er det med mange ting, hvis han ikke vil noget, VIL han ikke noget. Ligegyldigt om vi forbereder ham, taler med han og er meget kærlige omsorgsfulde osv osv, nytter det bare ikke. Jeg er klar over at det sikkert er en periode nu hvor hans sprog er under udvikling.
Men spørgsmålet er, hvordan får vi ham fx. klippet? Er der et trick så man kan få ham til at forstå at det ikke gør hverken ondt eller er farligt? :-)
Mange hilsner
Fam. Bruun