Brev:
Fodtøj til baby
10. marts 2011
Alder:
8 mdr.
Fodtøj til baby
Hej Helen,
Her kommer et lidt bredt spørgsmål, da jeg er nysgerrig.
Hvornår skal baby have sko første gang? Jeg har læst mig til, at en fingerregel er, at baby først skal have sko, når hun kan tage 5-10 skridt uden at holde i noget. Men hvad så med stadiet hvor hun begynder at kravle og rejse sig op? Nu er foråret jo heldigvis på vej, og hvis vejret tillader det om nogle måneder, så er det jo skønt at tage hende med udenfor, så hun kan kravle rundt i haven/rejse sig op, men så er der vel behov for sko? eller noget andet?
Venlig Hilsen
Mor