Brev:
Hvilket fodtøj er bedst for de små fødder?
1. marts 2011
Alder:
12 mdr.
Hvilket fodtøj er bedst for de små fødder?
Hej Helen
Min søn på 1 år har lige lært at gå, så der er fuld fart på :-)
Pt. går han kun indenfor og har oftest et par bløde fløjlsfutter / hjemmesko eller skridsikre strømper på.
Vi har dog købt et par begyndersko med blød sål, men er ikke rigtig kommet igang med at bruge dem endnu.
Hvilket fodtøj er bedst for de små fødder lige pt.?
Hilsen
V's mor