Brev:
Hvilken aldersforskel er god for søskende?
28. februar 2011
Alder:
12 mdr.
Hvilken aldersforskel er god for søskende?
Kære Helen.
I hvilken alder er barnet mest klar til at blive storesøster/bror i?
Ikke i forhold til økonomi, to blebørn og lign, men i forhold til hvornår det lille menneske bedst kan indfinde sig med den nye baby og familiesituation. Hvornår er hun psykisk bedst rustet til at dele os med en bror/søster. Findes der en generelt god alder?
Kærlig hilsen
Nadja