Brev:
Gråd, gråd og atter gråd
21. februar 2011
Alder:
4 mdr.
Gråd, gråd og atter gråd
Kære Helen,
tvillingerne er nu 4 mdr og trives.
Pigen er fortsat meget blid og ekstrem nem, drengen er fortsat den, vi bruger krudt på.
Han er lidt måske High Need, men er blevet lille smule bedre;-)
Jeg fandt ud af, at hans utålmodighed og uvilje at ligge selv er bund og grund kedsomhed. Han vil gerne se, udfordres, aktiveres og underholdes.
Men det hele gør vi i forvejen meget ud af - for begge børn!
Problem opstår når f.eks. jeg skal lave noget og er nød til at lægge ham fra mig, så græder han og nogle gange skriger :-(
Jeg kan umuligt løfte på ham hele tiden, da han nu vejer 6,2 kg og min ryg er fuldstændig ødelagt efter jeg fik 2 spædbørn.
Mit spørgsmål er, er det fuldstændig tarvelig af mig at lade ham ligge og græde, hvis jeg skal lave noget? F.eks. pusle lillesøster eller lignende? Tager han skade af det?
Det hjælper ikke noget hvis han kan se mig eller jeg snakker til ham, han vil bare op!!!
Hilsen
den trætte tvillingemor