Brev:
Protesterer på puslebordet
7. februar 2011
Alder:
2 år
Protesterer på puslebordet
Hej Helen : )
Emilie er begyndt, at protestere når hun skal have skiftet ble, vaskes og have tøj på?
Nogle dage går det fint, men andre dage protesterer hun højlydt.
Vi er godt klar over, at det er selvstændighedsfasen der spiller ind, men hvad kan vi gøre bedre for at tackle det?
Venlig hilsen
Gitte