Brev:
Tandbørstning - 14 mdr.
23. januar 2011
Alder:
14 mdr.
Tandbørstning - 14 mdr.
Hej Helen,
S. er MEGET ked af at få børstet tænder. Lige nu er vi nødt til at holde ham, og det er ikke rart for hverken ham eller os. Jeg lægger stor vægt på, at han har en god mundhygiejne, men det forstår han naturligvis ikke.
Har du nogle gode ideer til, hvordan vi gør ham mere glad eller i det mindste ikke så ked af at få børstet tænder?
Med venlig hilsen
Mette