Brev:
Højre- eller venstrehåndet
19. januar 2011
Alder:
7 mdr.
Højre- eller venstrehåndet
Hej Helen,
Et lille nysgerrigt spørgsmål. Hvornår kan man se om et barn bliver højre- eller venstrehåndet?
Påvirker både arv og miljø? Kan vi påvirke det? Har de nogen præferencer fra fødslen?
Med Venlig Hilsen
Mor