Brev:
Spytter maden ud - 13 mdr.
17. januar 2011
Alder:
13 mdr.
Spytter maden ud - 13 mdr.
Hej Helen,
S. er begyndt at spytte maden ud - til stor frustration for hans forældre. Han er stadig flink til at smage på nye ting, men det er ikke dem han spytter ud, det kan f.eks. være ris el. lign. som han har spist længe. Han spytter også mad ud, som han selv har bedt om. Jeg har svært ved at vurdere om det er fordi han er mæt. Han kan også spytte noget ud, som han er ved at spise, hvis det næste der kommer, virker mere spændende - hvorimod tidligere skyndte han sig bare at synke.
Hvorfor gør han det? Og hvordan skal vi forholde os til det?
Må S. få afkølet usødet the, lavet på thebreve? Altså ikke icetea. Der står på pakken med thebreve at det er uden koffein. Jeg tænkte at det kunne være et alternativ til mælk og vand. Måske det kan få ham til at drikke lidt mere, hvis han får noget variation.
Med venlig hilsen
Mette