Brev:
Hvilken slags familiehygge og ferie?
9. januar 2011
Alder:
6 mdr.
Hvilken slags familiehygge og ferie?
Hej Helen,
Jeg er så heldig at min kæreste vil tage noget forældreorlov, således at vi har mulighed for at holde orlov sammen. Det bliver bare så skønt. Vi har i den periode talt om at køre i sommerhus et sted i Danmark i en uges tid, og samtidig vil vi også gerne gøre noget, som vores datter kan få en masse glæde af.
Det bliver engang i april, så hun vil på det tidspunkt være 9-10 mdr. Vejret er jo ikke ligefrem sommervejr, men forhåbentlig lækkert forårsvejr. Hendes kiropraktor spår, at hun med sin nysgerrighed allerede vil tage sine første skridt som 10-11 mdr gammel, så hun vil formentlig være meget interesseret i at kunne bevæge sig omkring - kravlende eller gå med støtte fra mor eller far.
Vi har selv tænkt noget familiehygge med nogle ture i svømmehallen eller en tur i zoo / akvarium / kattegatcentret for at se på dyr. Har du nogle gode forslag for en pige på den alder?
Med Venlig Hilsen
Mor