Brev:
Græder når jeg går
29. december 2010
Alder:
9 mdr.
Græder når jeg går
Hej Helen
Min datter på 9 mdr græder hvergang jeg går, også når hun skal sove. Jeg har altid skulle sidde ved hende og være der når hun skal falde i søvn. Det har jeg gjort nærmest fra fødslen af det jeg kan huske, det er ikke kun nu hvor hun er inde i den separations fase.
Hilsen
mig