Brev:
Aktivering af baby
17. december 2010
Alder:
2 mdr.
Aktivering af baby
Hej Helen
Jeg er i tvivl, om jeg aktiverer min 2 mdr. gamle søn nok. I hans vågne timer prøver jeg at få ham til at ligge på maven, men det er ikke hans favorit aktivitet. Ellers ligger han på sit legetæppe, eller jeg sidder med bøjede ben og han ligger på mine lår, så vi har øjenkontakt med hinanden.
Jeg er bare i tvivl, om det er nok aktivitet for ham. Er der andet, jeg kan gøre, for at aktivere ham?
Når han ligger på maven, ligger han enten på puslepuden eller en pilatesbold.
På forhånd tak.
Teresa