Brev:
At være sammen - hver for sig?
14. december 2010
Alder:
1 mdr.
At være sammen - hver for sig?
Hej Helen,
Jeg har et par super fantastiske tvillinger - pige og dreng.
De er tveægget og mit spørgsmål går ud på, om de er klar over, at de hører sammen, om de kan fornemme hinanden.
Jeg har Tvillinge bogen af Joan Ørting, men kan ikke finde denne Info der.
De er stadigvæk meget små - 5 uger om et par dage, men jeg tænkte, at de må på en måde forstå, at de hører sammen?!
Eller tager jeg fejl???
Rigtig god dag
Med venlig hilsen
tvillingemor med masser af spørgsmål