Brev:
Udvikling trin hos 1 mdr gamle baby
14. december 2010
Alder:
1 mdr.
Udvikling trin hos 1 mdr gamle baby
Hej Helen.
Du må undskylde hvis jeg som nytilkommen bombardere dig med spørgsmål:)
Mit spørgsmål går ud på hvad jeg kan forvente, at mine tvillinger på 5 uger kan!
Hvilke farver kan de se og hvor langt?
Hvordan stimulerer jeg dem bedst?
Jeg savner simpelthen en slags kalender/milepæle for babyens udvikling...
Mange tak på forhånd for dit svar!
Med venlig hilsen
Martina