Brev:
Hun vil ikke tage sutteflaske
10. december 2010
Alder:
3 mdr.
Hun vil ikke tage sutteflaske
Kære Helen.
Næste ?:o)
Min datter vil kun ammes. Ingen sut og ingen flaske dur! Kunne godt bruge lidt tid til mig selv ind imellem og kunne godt tænke mig, at hun vil tage flaske. Det vil damen altså bare ikke..
Har prøvet med erstatning, men det kan hun ikke lide. Hun skreg som havde jeg slået hende.
Så prøvede jeg nogle gange med mit mælk. Her skreg hun dog ikke, men kunne slet ikke finde ud af at sutte. Tungen kørte rundt og hun lå med store øjne og kiggede for til sidst at blive ked af det.
Prøvede så med en teske, men det duede heller ikke rigtigt. Hvad kan jeg gøre? Har lagt syg et par gange og synes det kan være hårdt ikke en sjælden gang, at kunne få farmand til at give flaske. Frygter også hvis jeg pludselig ikke kan mætte hende. Hvad gør jeg så?
Gode råd modtages med kyshånd;o)