Brev:
Slut med sut - 3 år
3. december 2010
Alder:
3 år
Slut med sut - 3 år
Hej Helen!
Ja så nærmere sig tiden hvor vores store pige, på 3 år skal smide sutten. hun er lige blevet tre. Hendes far og jeg har besluttet at den skal væk sidst i januar, hvor far har ferie (jeg har barsel).
Vores spr er: hvor meget skal vi forberede hende, vil helst ikke bygge det op til det helt store, men samtidig skal det heller ikke komme som et lyn fra en klar himmel. Vi regner med at sende dem til julemanden (mon ikke han endnu er frisk i hukommelsen).
Men er det fortidligt? Det sidste halve års tid er der sket meget i hendes liv, hun er blevet storesøster, har smidt bleen, er startet i børnehave 1.11 og har droppet middagsluren.
Hun har rimelig meget suttebid, men hendes sprog er fint.
Håber du kan gi os nogle gode råd
Med venlig hilsen
Lisa